به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئولان فدراسیون ووشو کشورمان ازمریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی برای شرکت در اردوی آمادگی مسابقات جهانی ووشو ۲۰۱۷ روسیه دعوت کرده است.
اردوی تیم ملی ووشو ایران برای آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه قرار است از 10 تیر در آکادمی فدراسیون ووشو تهران برگزار شود.
مریم هاشمی ووشوکار کرمانشاهی در مسابقات جهانی سال های 2011، 2013 و 2015 و در سه دوره متوالی این رقابت ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.
رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ ووشو قرار است از ششم تا دوازدهم مهر در شهر کازران روسیه برگزار ‌شود.

** آماده کسب مدالی دیگر در مسابقات جهانی هستم
بانوی کرمانشاهی ووشوی ایران همچنین در گفتگویی از پیگیری مرتب تمرینات خود برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های جهانی خبر داد و گفت: آماده کسب مدالی دیگر در این رقابت ها هستم.
مریم هاشمی افزود: امیدوارم بار دیگر موفق شم تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورده و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
وی در پایان اظهار کرد: مسابقات جهانی محل حضور برترین های دنیاست و باید با نهایت آمادگی و توان در این رقابت ها حضور یایم که بتوانم مقابل رقبا حرفی برای گفتن داشته باشم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.