فضل الله رنجبر روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار شمارش مجدد آراء 43 صندوق اخذ رای که براساس فراوانی درخواست نامزدهای معترض به نتایج انتخابات، تعیین شده بود ساعت 14 امروز پایان یافت.
وی افزود: در این صندوق ها، آراء 50 نفر از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات براساس مصوبه هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات به دقت بازشماری شد.
رنجبر خاطرنشان کرد: کار جمع بندی آراء بازشماری شده پس از تطبیق با آراء وارد شده در سامانه، در جلسه هیات های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهد شد.
به گفته فرماندار کرمانشاه، جلسه هیات های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عصر امروز تشکیل و نتیجه بازشماری مجدد آرا، اعلام می شود.
رنجبر تاکید کرد: فرمانداری و هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات مصمم به اجرای قانون هستند و تمام تلاش و توان خود را به خود کار خواهند گرفت تا حقی از کسی تضییع نشود.
در انتخابات 29 اردیبهشت، 450 شعبه اخذ رای در شهر کرمانشاه برای جمع آوری آراء مردم در 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی درنظرگرفته شده بود.
شهر یک میلیون نفری کرمانشاه 11 عضو اصلی و هفت عضو علی البدل در پنجمین دوره شوراهای اسلامی دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.