به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا مرزبانی اعلام کرد: عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه با اقدام های اطلاعاتی موفق شدند یک کارگاه تولید و فروش مواد مخدر صنعتی را در خانه باغی واقع در جاده سنندج شناسایی کنند.
وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به موقعیت اعزام و موفق به کشف لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی در داخل سوله ای واقع در وسط باغ شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: پلیس موفق شد در بازرسی از سوله مقادیر زیادی پیش ساز مواد مخدر صنعتی شامل: چندین عدد بالن تولید مواد مخدر با حجم ها مختلف، پودر تهیه مواد مخدر صنعتی، چندین لیتر مایع پیش ساز مواد مخدر و وسایل و لوازم آزمایشگاهی کشف کند.
سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه مالک باغ و کارگاه تولید مواد مخدر در هنگام ورود ماموران در محل حضور نداشتند، افزود: با توجه به شناسایی متهمان، دستگیری آنها با جدیت در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.
وی یادآور شد: مواد و وسایل مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با مواد مخدر استان شد و در این رابطه پرونده ای تشکیل و در دست بررسی است.
جانشین فرماندهی انتظامی کرمانشاه به اثرات سوء و غیرقابل جبران مواد مخدر صنعتی بر جسم و روح افراد اشاره کرد و گفت: مردم باید هوشیار باشند چرا که سوداگران مرگ، جوانان و کانون گرم خانواده ها را هدف قرارداده اند و توصیه می شود در صورت مشاهده هرگونه اخباری در این رابطه به سرعت مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.