به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز یکشنبه در نشست بررسی نهایی پروژه های استان در سال 96 که با حضور مدیران و فرمانداران برگزار شد، بیکاری را مشکل اول استان معرفی کرد و افزود: بخش مهمی از اشتغال زایی را می توان از طریق رونق پروژه های عمرانی ایجاد کرد و تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی موجب استهلاک و هدر رفتن سرمایه ها می شود.
استاندار کرمانشاه افزود: با بررسی های کارشناسی که طی ماه های اخیر صورت گرفته سهم بودجه هر شهرستان در سال 96 مشخص شده است.
این مقام عالی استان عنوان کرد: براساس درخواست مدیریت ارشد استان، فرمانداران به نسبت بودجه ای که برای آن ها در نظر گرفته شده لیست پروژه ها را در شورای برنامه ریزی شهرستان پس از بررسی های کارشناسی تعیین کرده اند.
وی با اشاره به اینکه نشست امروز به کنترل نهایی پروژه های پیشنهادی برای سال 96 اختصاص داشت در ادامه بیان کرد: این پروژه ها می بایست داری ویژگی های خاصی باشند، از جمله اینکه پروژه های پیشنهادی باید در زمره پروژه های نیمه تمام قرار داشته باشند.
وی اضافه کرد: همچنین در سند توسعه کوتاه مدت شهرستان نیز به تصویب رسیده باشند و نکته مهم تر اینکه اشتغال زا باشند.
رازانی تصریح کرد: در تلاش هستیم با نهایی شدن لیست این پروژه ها، هرچه زودتر موافقت نامه ها توسط دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبادله شوند تا بتوانیم در سال 96 پروژه های عمرانی را نسبت به سال های قبل بهتر و از نظر زمانی زودتر آغاز کنیم.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.