به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی کرمانشاه در هفته قبل کسب 2 مدال طلا و یک برنز توسط شهنام نظرپور در بخش شیرجه رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی بود.
این ورزشکار کرمانشاهی در بخش شیرجه سه متر و 10 متر دوبل 2 مدال طلا و در بخش سکوی 10 متر انفرادی نیز یک برنز کسب کرد.

** بانوی پینگ پنگ بازکرمانشاهی مدال طلای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کرد
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از قهرمانی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی با سرگروهی ندا شهسواری ورزشکار کرمانشاهی خبر داد.
بهرام کنجوری با بیان اینکه تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری و مریم صامت توانست با شکست تیم آذربایجان در دیدار فینال مقام قهرمانی را از آن خود کند، ادامه داد: تیم پینگ پنگ بانوان ایران در دیدار فینال با حساب سه بر یک پیروز شد و توانست مدال طلای رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کند.
کنجوری یادآوری کرد: در این دیدار، سه مسابقه به صورت انفرادی و یک مسابقه نیز به صورت دوبل برگزار شد که ندا شهسواری بانوی کرمانشاهی در دیدار انفرادی خود 'سه بر صفر' مغلوب حریف چینی الاصل تیم آذربایجان شد و در مسابقه دوبل نیز تیم 2 نفره ندا شهسواری و مریم صامت با حساب 'سه بر یک' مقابل ورزشکاران چینی تیم آذربایجان پیروز شدند تا در نهایت تیم ایران با حساب سه بر یک پیروز و قهرمان شود.

** حضور 2 بانوی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان
دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از حضور سارا شیربیگی و مهسا نظری 2 بانوی فوتسالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران خبر داد و گفت: این اردو از 31 اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.
حسین بیگلری ادامه داد: 22 بازیکن از 10 استان کشور با نظر سرمربی تیم ملی به اردوی آمادگی فوتسال بانوان ایران دعوت شده اند و در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران تمرین می کنند.

** دعوت بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی
مدیر تیم های بوکس کرمانشاه از دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران خبر داد و گفت: سالارغلامی تنها بوکسور کرمانشاهی دعوت شده به این اردوست که تا دهم خرداد ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه 12 ملی پوش از هفت استان کشور به تیم ملی دعوت شده اند، گفت: غلامی در وزن 91 کیلوگرم حضور دارد

** 6 ورزشکارکرمانشاهی خود را برای حضور درالمپیک ناشنوایان آماده می کنند
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: 6 ورزشکار کرمانشاهی با حضور در تیم های کاراته و تکواندو نانشوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک نانشوایان آماده می کنند.
هرمز نوروزی نژاد با بیان اینکه چهار نفر به تیم کاراته و 2 نفر به تیم تکواندو دعوت شده اند، ادامه داد: ناهید امیری، آرزو قادری، پروین یاره و بیتا جواهری به اردوی تیم ملی کاراته و سارا کرمی و زهرا بهنیافر به اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان دعوت شده اند.
نوروزی نژاد در خصوص اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران خاطرنشان کرد: پنجمین مرحله تمرینات تیم ملی از دوم خرداد آغاز و تا پانزدهم همین ماه ادامه پیدا می کند.
وی با اعلام اینکه در این اردو 20 ورزشکار از جمله چهار بانوی کاراته کا کرمانشاهی نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: هدایت بانوان کاراته کا ناشنوای تیم ایران بر عهده مریم مشیری از مربیان سازنده کرمانشاهی است که خود از قهرمانان سابق کاراته جهان است.
تیم های کاراته و تکواندو ناشنوای ایران خود را برای حضور در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان که اواخر تیر امسال در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.

** اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در کنگاور آغاز شد
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از آغاز اردوی 10 روزه تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران 30 ورزشکار از 9 استان کشور و در 10 وزن حضور دارند.
منصور کیانی با بیان اینکه این اردو از 31 اردیهشت آغاز و به مدت 10 روز تا نهم خرداد در سرسرای کشتی شهرستان کنگاور برگزار می شود، ادامه داد: در این اردو سه کشتی گیر کرمانشاهی به نام های علی شهبازی، میثم زارع و محمدرضا قیاسی نیز حضور دارند.

** قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کانوپولو حضور یافت
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از دعوت بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کانوپولوی کشورمان خبر داد و گفت: سونیا گماری تنها قایقران کرمانشاهی دعوت شده به این اردوست.
محمد سهراب بیگ ادامه داد: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران از31 اردیبهشت آغاز و تا دهم خرداد در دریاچه آزادی تهران ادامه خواهد یافت.
وی یادآوری کرد: تیم ملی کانوپولوی ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از 17 تا 20 آبان در کشور مالزی برگزار می شود، آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.