به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در دیدار با مبلغان اعزامی به نقاط مختلف است که به منظور فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجام می شود، اظهار کرد: وظیفه مهم انبیاء الهی در طول تاریخ هدایت و روشنگری بوده است.
وی افزود: روشنگری و نمایاندن راه از بی راهه به مردم، همان امر به معروف و نهی از منکر است که دین مبین اسلام نیز بر آن استوار است.
آیت الله علما یادآوری کرد: هر انسان بزرگی که به مقام بالایی رسیده به دلیل رعایت مساله امر به معروف و نهی از منکر و رعایت واجبات و مستحبات بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: سعادت جز این روش که انسان واجباتش را انجام دهد و هرگز به سمت کارهای نهی شده در دین اسلام نرود، نیست.
وی همچنین به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: این ماه افضل همه ماه هاست که در آن انسان به مهمانی خداوند می رود و خوان نعمت الهی گسترده می شود.
آیت الله علما همچنین خطاب به مبلغان اعزامی گفت: حضور شما در مناطق مختلف فرصت خوبی برای تبلیغ دین و شعائر اسلامی است و ماه رمضان این فرصت را در اختیار شما قرار داده که بهتر با مردم ارتباط گرفته و آن ها را نسبت به تکالیف شرعی آگاه کنید.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.