به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ناصر باباخانی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی با بیان اینکه جنگ تحمیلی پس از فتح خرمشهر وارد مرحله نوینی شد، افزود: سوم خرداد سال 1361 نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که موازنه جنگ را به نفع ما تغییر داد.
وی با اشاره به تعبیر امام (ره) مبنی بر اینکه، خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: تعصب و شجاعت رزمندگان در سوم خرداد سال 61 هیچگاه از اذهان مردم شهید پرور ایران پاک نخواهد شد.
سردار باباخانی یادآورشد: فتح خرمشهر انعکاس جهانی پیدا کرد وهیمنه استکبار و آمریکا درهم شکست.
***
** فتح خرمشهریکی از افتخارات ایران اسلامی است
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز با تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: این رویداد تاریخی یکی ازافتخارات و جاودانه ترین حماسه های دفاع ملت از آب و خاک این سرزمین است.
سردارعبدالله ویسی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در مسجد جامع جوانرود افزود: پیروزی پرافتخار رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 1361 بر دشمن تا دندان مسلح و کشورهای حامی رژیم بعث عراق درس عبرتی فراموش نشدنی برای دشمنان نظام است.
وی اظهارداشت: باید خاطرات تلخ و شیرین فتح خرمشهر و ایثار و رشادتهای رزمندگان اسلام و مردم این دیار را به دقت مطالعه کرد و اتفاقات و مطالب آن زمان را که همواره تازگی داشته و شیرین است سینه به سینه به نسل های بعد انتقال داد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار: بهمن کریمی ** انتشاردهنده :علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.