به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی آب های آرام اقایان ایران از پنجم تا هفتم خرداد در رقابت های کاپ 2 جهانی شرکت می کند و به همین منظور با سه ورزشکار عازم مجارستان شد.
علی اجاقی قایقران کرمانشاهی به همراه کیا اسکندانی و عادل مجللی قایقرانان اعزامی ایران به این مسابقات هستند.
هدایت تیم ملی کانوکانادایی آب های آرام کشورمان برعهده الیاس اقلیمی است.

** همه چیز برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات جهانی آماده است
ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی آب های آرام ایران پیش از اعزام به رقابت های کاپ 2 جهانی، گفت: خوشبختانه همه چیز برای حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها آماده است.
علی اجاقی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: از چندماه پیش تمرینات آماده سازی خود را به صورت مرتب دنبال و در آستانه حضور در این رقابت ها از شرایط خوبی برخورداریم.
وی تصریح کرد: در این رقابت ها، کشورهای شرکت کننده با نهایت توان و آمادگی خود شرکت می کنند و ما نیز باید با قدرت کامل حضور پیدا کنیم تا از اعتبار قایقرانی ایران دفاع کرده باشیم.
اجاقی همچنین از آلمان، اسلواکی، کانادا، چین، اتریش و مجارستان به عنوان مهمترین رقبای تیم ملی کانوکانادایی ایران در رقابت های کاپ جهانی یاد کرد.
ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی قایقرانی ایران در پایان گفت: تمام سعی خود را به کار می بندم تا با دست پر و کسب مدال مسابقات را ترک و نماینده شایسته ای برای قایقرانی استان کرمانشاه باشم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshahو کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.