به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یوسف شاه حسینی بامداد شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان افزود که در تمام شهرستان ها و روستاها شاهد یک استقبال باشکوه از انتخابات بودیم و خوشبختانه بدون هیچ گونه مشکلی انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.
او با بیان اینکه در برخی از شعبه ها کمبود تعرفه رای داشتیم افزود که بلافاصله تعرفه را به شعبات ارسال کردیم و از این لحاظ هیچ مشکلی در استان نداشتیم.
او با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی با شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات داشتیم اضافه کرد که در تمام شعب ملزومات و امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده بودیم.
شاه حسینی روند اعلام نتایج را نیز این گونه اعلام کرد که نتایج هر 2انتخابات بعد از اعلام و تایید از سوی وزارت کشور اعلام می شود.
وی اضافه کرد که مردم به اعلام نتایج غیر رسمی توجه نکنند و به اطلاعیه های رسمی وزارت کشور و شورای نگهبان توجه داشته باشند.
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه همچنین از خبرنگاران رسانه های استان به دلیل انعکاس به موقع و صحیح اخبار انتخابات قدردانی کرد و گفت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع یکی از نیازهای اصلی جامعه در زمان انتخابات است که رسانه های استان به خوبی این اطلاع رسانی را انجام دادند.
از جمعیت یک میلیون و 952 هزار و 434 نفری استان کرمانشاه ساکن در 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا، یک میلیون و 461 هزار و 727 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 83 هزار و 374 نفر آن ها رای اولی می باشند.
از یک هزار و 934 شعبه اخذ رای در استان ، 913 شعبه آن شهری و یک هزار و 21 شعبه نیز روستایی است.
9 هزار و 248 نفر برای تصاحب پنج هزار و 315 کرسی نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تلاش می کنند.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.