به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی روز جمعه در بازدید از شعبه اخذ رای مستقر در مدرسه استقلال کرمانشاه در جمع خبرنگاران؛ انتخابات را مظهر اراده و عزم مردم برای تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: انتخابات همچنین فرصتی برای احقاق حق است و مردم باید از این فرصت برای انتخاب یک فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و افراد اصلح برای انتخابات شوراهای شهر و روستا استفاده کنند.
وی اظهار امیدواری کرد با حضور پرشکوه مردم برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسد.
شاه حسینی همچنین در مورد توزیع تعرفه های رای در شعبات اخذ رای گفت: به اندازه کافی در شعبه های اخذ رای در سطح استان توزیع شده و از این بابت نگرانی برای کمبود تعرفه رای نداریم.
دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
در دوره قبل آرا مردم استان کرمانشاه از هزار و 827 شعبه شامل 847 شعبه در مناطق شهری و 980 شعبه در مناطق روستایی جمع آوری شد.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان کرمانشاه یک میلیون و 952 هزار و 434 نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و 2 هزار و 622 روستا سکونت دارند.
بیش از پنج هزار نفر اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه هستند.
3033/8066 خبرنگار فرزاد نویدی** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.