به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در آخرین جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای شهری و روستایی شهرستان روانسر افزود: برگزاری انتخابات پیش رو به صورت سالم و با مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم، هدف تمام مسئولان نظام است که باید محقق شود.
وی مهیا کردن زمینه حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات را مهمترین هدف ستاد انتخابات و تمامی عوامل آن عنوان کرد و گفت: بی شک مردم وفادار انقلاب اسلامی همچون گذشته پاسداران اهداف انقلاب، امام و رهبری و حافظ ارزشهای اسلامی هستند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان روانسر با تاکید بر وحدت و همدلی مردم در انتخابات گفت: این بار نیز در انتخابات 29 اردیبهشت مردم شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.
ویسمرادی تاکید کرد: باید تمام تلاش مجریان با هدف حضور پرشور مردم باشد، زیرا نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالاری دینی است و حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای، ضامن اقتدار نظام است.
وی اظهار داشت: رعایت قانون و پرهیز از اعمال سلایق شخصی توسط عوامل اجرایی انتخابات موجب افزایش اعتماد مردم و گرم ‌شدن فضای انتخابات می‌شود.
فرماندار روانسر گفت: هرکدام از مجریان انتخابات وظایف خاصی دارند که باید با حیطه وظایف خودشان آشنایی داشته باشند چرا که دقت و سلامت انتخابات وظیفه عوامل اجرایی انتخابات است و باید همه سعی و تلاش نموده تا با حضور حداکثری مردم امانتدار خوبی برای آراء مردم باشیم.
ویسمرادی با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات پیش رو، افزود: علایق و سلایق شخصی نباید، در فرآیند برگزاری انتخابات تأثیری داشته باشد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.