به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت رضایی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه بازرسان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قصرشیرین افزود: سلامت انتخابات برای مسئولان کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و بازرسان در این امر نقش مهمی دارند.
وی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: انتخابات پایه و اساس دموکراسی در هر کشوری است و به واسطه آن است که مردم در اداره کشور سهیم می شوند.
رییس هیات بازرسی بر انتخابات قصرشیرین بیان کرد: بازرسان باید بی طرفی و قانونمداری در انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند.
رضایی انتخابات را از اصول مهم ماندگاری نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: بر همه ما وظیفه است تا در روز 29 اردیبهشت حضوری گسترده و آگاهانه داشته باشیم.
وی اظهار کرد: ماده 31 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 66 قانون شوراها ، جایگاه بازرسی در انتخابات را به خوبی تبیین کرده است.
وی گفت: روز جمعه شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود که بار دیگر با خلق حماسه ای جاودان از خود ، باعث تحیر جهانیان می شوند.
در ادامه کارشناسان هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه مسایل مربوط به وظیفه های بازرسان و نحوه عملکرد آن ها را تشریح کردند.
در این دوره از انتخابات قصرشیرین 37 بازرس در شعب اخذ رای و سه تن به عنوان سربازرس کار رسیدگی به گزارش ها را رصد می کنند.
دواردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.