کرم محمدی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا، اظهارداشت: ساعت هشت صبح روز پنجشنبه زمان تبلیغات نامزدها به صورت رسمی تمام می شود و پس از آن براساس قانون با هر فعالیت تبلیغاتی برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه باید از فردا ستادهای انتخاباتی نیز تعطیل می شوند، گفت: با تجمع و یا فعالیتی که در محل ستادها شائبه تبلیغ ایجاد کند برخورد خواهد شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: در این دوره نیز همچون دوره های قبل تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات به کار خواهیم گرفت.
محمدی افزود: دولت تدبیر و امید دولت صداقت با مردم و امانتداری است و در انتخابات پیش رو هم مانند انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی امین بودنش را در صحنه عمل نشان خواهد داد.
وی اظهار کرد: مجریان انتخابات عمل به مر قانون را وظیفه شرعی و قانونی و حتمی خود می دانند و استاندار کرمانشاه نیز براین مهم تاکید جدی دارند.
دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
در دوره قبل آرا مردم استان کرمانشاه از هزار و 827 شعبه شامل 847 شعبه در مناطق شهری و 980 شعبه در مناطق روستایی جمع آوری شد.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان کرمانشاه یک میلیون و 952 هزار و 434 نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و 2 هزار و 622 روستا سکونت دارند.
بیش از پنج هزار نفر اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه هستند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.