محمدرضا سلیمانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخاب اصلح شاید در میان این همه نامزدها کار ساده ای نباشد اما با مقداری تامل در اظهارات کاندیداها و بررسی سوابق و برنامه هایشان می توان بهترین ها را شناسایی و روانه شورای پنجم کرد.
وی گفت: آن دسته از نامزدهایی که با دادن نهار و شام به مردم و وعده های آنچنانی سعی در جمع آوری رای دارند هرگز نمی توانند نماینده خوبی برای مردم در شورا باشند.
وی اظهار کرد: فردی می تواند از حقوق مردم دفاع کند که برنامه مشخصی داشته باشد نه اینکه تنها به صرف وعده و شعار بخواهد وارد شورا شود.
وی ادامه داد: بدون شک اگر فردی توانایی داشته باشد به جای هزینه های گزاف برای جمع کردن رای، باید برنامه های خود را به مردم ارائه کند تا مردم خود در این خصوص تصمیم بگیرند زیرا آنها از شعور سیاسی بالایی برخوردارند.
وی با بیان اینکه همه مردم خواستار شهری توسعه یافته هستند، گفت: چنین انتخاباتی است که سرنوشت آن ها را برای حداقل چهار سال آینده مشخص می کند.
سلیمانی در پایان اظهار کرد: شهر پرجمعیتی مانند کرمانشاه نیاز به مدیرانی لایق و دلسوز دارد تا بتوانند مسیر توسعه آن را بیش از پیش هموار و شرایط بهتری برای شهرنشینی فراهم کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.