اکبر سنجابی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره رعایت اصول رقابت سالم در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، افزود: اصول حاکم بر روند تبلیغات انتخاباتی و رعایت آنها از سوی نامزدها و طرفداران آن ها می تواند به اجرای صحیح قانون و روند مطلوب برگزاری انتخابات کمک کند.
وی اظهارکرد: رعایت اخلاق انتخاباتی در واقع احترام به قانون و مقررات، اصول و ارزش های اساسی نظام اسلامی است و نامزدهای انتخاباتی باید احترام متقابل و رعایت اصول اخلاق را سرلوحه برنامه های تبلیغاتی خود قرار دهند.
فرماندار سرپل ذهاب بیان کرد: رعایت مصالح عمومی و منافع ملی، نظارت دقیق بر عملکرد ستادها، رعایت انصاف و صداقت در تبلیغات، اصل بی طرفی، مسئولیت پذیری عوامل انتخاباتی و دعوت به مشارکت حداکثری، اصول هشت گانه برگزاری یک انتخابات سالم است که نامزدها باید آن را رعایت کنند.
وی افزود: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سرپل ذهاب، 102 شعبه با 285 صندوق رای پیش بینی شد که از این تعداد 183 صندوق مربوط به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 102 صندوق نیز مربوط به ریاست جمهوری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.