مهدی همتی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی تکواندو ایران در هشت وزن به بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شود که حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران خواهد بود.
وی افزود: این رقابت ها از سوم تا دهم تیر ماه امسال و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.
همتی یادآوری کرد: مسابقات جهانی کره جنوبی مهمترین رویداد پیش روی ملی پوشان کشورمان است و به نفر اول این رقابت ها 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.
وی در پایان از مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار به عنوان مربیان تیم ملی تکواندو ایران یاد کرد.

** دعوت از دو ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از دعوت دو ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشورمان خبر داد و گفت: صمد عباسی و علیرضا ایزدی ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
عزت الله پرنیان با بیان اینکه 21 وزنه بردار از 10 استان کشور در دومین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشورحضور خواهند داشت، گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی روز 26 اردیبهشت آغاز و تا ششم خرداد ادامه پیدا می کند.
وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان که شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک برگزار می شود، آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.