ناصر محمدصالحی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در اولین روز مسابقات کاراته همبستگی کشورهای اسلامی، احمدی نماینده وزن 67- کیلوگرم کشورمان با قبول شکست برابر حریفی از کشور ترکیه وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.
وی افزود: سعید احمدی در اولین‌ پیکار خود به مصاف 'عمر کمال اوغلو' از کشور ترکیه و دارنده 2 مدال طلا و سه مدال نقره رقابتهای قهرمانی اروپا رفت که در پایان نتیجه را با حساب ' سه بر صفر ' به حریف واگذار کرد.
محدصالحی گفت: در ادامه و با توجه به شکست حریف ترکیه ای در مرحله بعد و عدم راهیابی به فینال، احمدی نیز از حضور در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز بازماند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: بهنوش نجفی در وزن 68- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم دو کاراته کای دیگر استان هستند که در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافته اند.
وی خاطرنشان کرد: نجفی امروز و پس از استارحت در دور اول، در دور دوم با ورزشکاری از سنگال مسابقه خواهد داد و در صورت پیروزی باید در دور سوم به مصاف کاراته کایی از آذربایجان برود.
محمدصالحی گفت: ورزشکار آذربایجانی دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان در سال 2014، نقره امیدهای جهان در سال 2015 و طلا جوانان جهان در سال 2013 و همچنین دارنده 9 مدال رنگارنگ از لیگهای جهانی است و قطعا نجفی کار بسیار سختی خواهد داشت.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه در خصوص مسابقات محدثه آقایی نیز گفت: این ورزشکار کرمانشاهی نیز دور اول با کاراته کایی از ترکیه که دارنده مدال طلا امیدهای جهان و نقره رقابت های قهرمانی اروپاست دیدار می کند.
وی افزود: آقایی در صورت پیروزی مقابل حریف قدرتمند ترکیه، در دور دوم با کاراته کا اهل اندونزی مسابقه خواهد داد.
حدود پنج هزار ورزشکار از 57 کشور اسلامی طی 10 روز با یکدیگر در 20 رشته ورزشی با هم رقابت می کنند تا در نهایت روز اول خرداد رتبه بندی کشورهای برتر مشخص شود.
کاروان ورزشی ایران نیز با بیش از 300 ورزشکار در رشته های مختلف در چهارمین دوره مسابقه های همبستگی کشورهای اسلامی حضور خواهد داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.