منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان گرامیداشت شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی روز گذشته در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
وی افزود: در این رقابت ها کشتی گیران کرمانشاهی در رشته آزاد موفق به کسب یک مقام قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند ولی در رشته فرنگی موفقیتی حاصل نشد.
کیانی ادامه داد: در مسابقات کشتی آزاد، میثم زارع کشتی گیر وزن 76 کیلوگرم با شکست تمام رقبا موفق به کسب مقام اول و عنوان قهرمانی این رقابت ها شد و کشتی گیران مازندران و همدان نیز دوم و سوم شدند.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در وزن 46 کیلوگرم نیز علی شهبازی دیگر نماینده کرمانشاه با قبول شکست در دیدار فینال برابر حریفی از مازندران در رده ئوم ایستاد و کشتی گیر دیگری از مازندران نیز سوم شد
وی همچنین با اشاره به مسابقات وزن 85 کیلوگرم گفت: در این وزن نیز محمدرضا قیاسی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی پس از ورزشکاران مازندران و لرستان در رده سوم قرار گرفت.
کیانی خاطرنشان کرد: در اوزان 54 کیلو و 58 گرم به ترتیب میلاد بیگلدلی و رضا رستمی هفتم شدند و در وزن 69 کیلوگرم نیز علیرضا رشیدی در جایگاه هشتم ایستاد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه به مسابقات بخش فرنگی اشاره و اظهار کرد: بهترین مقام کشتی گیران کرمانشاهی توسط محمدصالح جنتی در وزن 63 کیلوگرم با کسب مقام ششمی بدست آمد.
وی تصریح کرد: در وزن 58 کیلوگرم آرمین جاویدفر هشتم و در وزن یکصد کیلوگرم نیز معین دلفانی نهم شدند.
کیانی در پایان اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران دعوت خواهند شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.