حجت الاسلام عبدالله کریمی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد پربرکت امام زمان (عج)، عشق به امام عصر را عشق به تمام خوبی ها دانست و گفت: ایشان یاور و پشتیبان ضعیفان و آخرین حجت خداوند در زمین است.
وی با بیان اینکه امام زمان (عج) عدالت گستر عالم است و روزی که دنیا پر از ظلم و استبداد شده باشد قیام کرده و همه جا را از عدالت پر می کند، افزود: بدون شک چشم همه مسلمانان و بلکه مستضعفان جهان به ظهور حضرت حجت (ع) است تا با حضور خود دنیا را از نابسامانی رهایی بخشد.
حجت الاسلام کریمی یادآور شد: البته مسلمانان نیز در زمان غیبت امام عصر (عج) وظایف سنگینی برعهده دارند که از مهمترین آن ها صبر و دعا برای ظهور ایشان است.
این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: فراهم کردن شرایط ظهور امام عصر با انجام به تکالیف دینی و آنچه که خداوند ما را به آن امر فرموده یکی دیگر از وظایفی است که باید انجام دهیم.
وی ادامه داد: یاوران حضرت مهدی (ع) افرادی هستند که دل از دنیا بریده و تنها طالب دیدار معشوق (خداوند) باشند و برای ظهور منتقم خون امام حسین (ع) لحظه شماری می کنند.
کریمی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه از چند روز قبل جشن های نیمه شعبان در استان آغاز شده و مردم سعی دارند به هر شکل ممکن ارادت خود را نسبت به منجی عالم بشریت نشان دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.