ناصر سلیمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محسن و مجتبی کرمیان و محمدامین ایزدی سه هندبالیست کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران دعوت شده اند.
وی ادامه داد: از مجموع 51 ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی، 25 نفر به تیم الف و 26 نفر نیز به تیم ب دعوت شده اند که محسن کرمیان و محمد امین ایزدی در تیم الف و مجتبی کرمیان در تیم ب ایران حضور دارند.
سلیمی یادآوری کرد: اردوی تیم ملی الف ایران با حضور محسن کرمیان و ایزدی از 28 تا 31 اردیبهشت و اردوی تیم ملی ب با حضور مجتبی کرمیان از اول تا چهارم خرداد برگزار می شود.
رییس هیات هندبال استان کرمانشاه محل برگزاری اردوی تیم های الف و ب هندبال ایران را شهرستان مشکین شهر اردبیل عنوان کرد.
وی تصریح کرد: تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی جهانی 2019 آلمان آماده می کند.
** دو کبدی کار کرمانشاهی در مسابقات جوانان آسیا حضور می یابند
رییس هیات کبدی استان کرمانشاه نیز از دعوت 2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کبدی جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: محمدصابر فرهادی و محمد قربانی دو کبدی کار کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
مختار صیدی در گفتگو با ایرنا یادآوری کرد: سرمربی تیم ملی کبدی نیز سید مسلم امیری از مربیان خوشنام و شناخته شده کرمانشاهی است که وظیفه هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.
صیدی در خصوص اردوی تیم ملی نیز گفت: این اردو از روز شنبه 23 اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز تا بیست و هفتم همین ماه ادامه پیدا می کند.
وی یادآوری کرد: تیم ملی کبدی جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.