علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این سامانه بارشی علاوه بر باران، سبب وزش باد، افزایش ابر و کاهش دمای روزانه هوا در اغلب مناطق استان نیز خواهد شد.
وی ادامه داد: بارش برای مناطق شمالی استان نظیر شهرهای اورامانات و مناطق شرقی نظیر کنگاور، صحنه و هرسین از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.
زورآوند خاطرنشان کرد: وزش باد طی روزهای جمعه و شنبه ممکن است هوای برخی مناطق استان بخصوص نواحی مرزی را غبارآلود کند.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه به دمای هوای در مناطق مختلف استان نیز اشاره و اظهار کرد: گرمترین شهر امروز استان سومار بود که دمای هوای آن به 40 درجه بالای صفر رسید.
وی افزود: امشب نیز شهرهای اسلام آبادغرب، کنگاور و سنقر و کلیایی با حداقل دمای 10 درجه بالای صفر، خنک ترین مناطق استان هستند.
زورآوند در خصوص دمای هوای امروز شهر کرمانشاه نیز گفت: امروز در گرمترین حالت دمای هوا به 28 درجه و امشب نیز در خنک ترین ساعت به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی در پایان اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی جدید به جو استان، طی فردا و پس فردا شاهد کاهش یک درجه ای دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر 95 تا 21 اردیبهشت 96) 438 میلی متر باران در استان باریده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد و در مقایسه با میانگین بلند مدت 2 درصد کاهش داشته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.