اکبر سنجابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تمهیدات صورت گرفته هزار و 800 تن در بخش های مختلف از جمله اجرایی، نظارت، بازرسی و محافظان صندوق های رای در انتخابات آینده مشارکت دارند.
وی اظهار کرد: از مجموع 75 داوطلبی که برای عضویت در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، در مجموع 69 داوطلب تایید صلاحیت، سه تن رد صلاحیت و سه تن نیز انصراف داده اند.
فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: طبق برنامه زمان بندی، تمام مراحل برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن در این شهرستان انجام گرفته است.
سنجابی به نقش آفرینی رسانه ها در آگاهی بخشی افکار عمومی برای مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در این رویداد بزرگ سیاسی کشور بسیار مهم و موثر است.
او ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری مردم در همه جای ایران بتوانیم انتخابات پرشور دیگری را رقم بزنیم تا برگ زرین دیگری در پرونده مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط شود.
سنجابی گفت: هم اینک مقدمه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در سرپل ذهاب فراهم است و با اقدام های صورت گرفته، ضریب تخلفات انتخاباتی پیش بینی می شود به صفر برسد.
وی، سلامت، امنیت، کیفیت و قانون مداری را در برگزاری انتخابات بسیار موثر دانست و به نامزدهای شورای شهر و روستا هشدار داد تا این موارد را در فعالیت های تبلیغاتی خود مدنظر قرار دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از 90هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز باعراق دارد.
7079/7399/3012/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.