محمدحسین محبی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از آنکه قرار شد با حمایت یکی از شرکت های استان در رقابت های لیگ برتر کشتی شرکت کنیم ولی متاسفانه پاسخ روشنی در نهایت به ما داده نشد از حضور در مسابقات انصراف دادیم.
وی افزود: از سوی دیگر با آغاز مسابقات لیگ برتر، تمامی کشتی گیران خوب ما جذب تیم های دیگر شدند تا عملا امکان حضور برای تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر وجود نداشته باشد.
محبی یادآوری کرد: رضا افضلی، بهمن تیموری، حامد رشیدی و یدالله محبی از جمله کشتی گیران مطرح استان هستند که به دلیل بلاتکلیفی تیم کرمانشاه با سایر تیم های لیگ برتز از جمله بیمه رازی و پدافند رعد هوایی قرارداد امضا کردند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از اعلام به فدراسیون کشتی مبنی بر حضور نیافتن در رقابت های امسال لیگ برتر، مسئولان فدراسیون همچنان اصرار به حضور تیم کشتی کرمانشاه در این رقابت ها دارند.
وی تصریح کرد: طی یکی دو روز گذشته چندین بار با رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی صحبت کردم و ایشان عنوان کرد که حتما باید در مسابقات حضور پیدا کنید و قرار شد خود وی با تیم هایی که کشتی گیران کرمانشاهی را در اختیار گرفته اند صحبت کند و آن ها را مجاب نماید تا این افراد به کرمانشاه بیایند.
محبی گفت: با این وجود باید صبر کرد و منتظر روزهای آینده شد تا ببینیم چه اتفاقاتی می افتد چون به خاطر حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، مسابقات لیگ این هفته برگزار نمی شود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور سه کشتی گیر کرمانشاهی در ترکیب ثابت تیم ملی کشتی آزاد و حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: حامد رشیدی در وزن 70 کیلو، بهمن تیموری در 74 کیلو و یدالله محبی در 125 کیلوگرم به رقابت های تاشکند ازبکستان اعزام شده اند.
وی در پایان گفت: این اتفاق که سه کشتی گیر کرمانشاهی در ترکیب ثابت تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شوند بعد از حدود 35 سال است که اتفاق می افتد و باید آن را برای کشتی استان به فال نیک گرفت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.