به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یاور محمدی روز سه شنبه در جریان برگزاری کارگاه آموزشی بازرسان انتخابات حوزه سنقر و کلیایی افزود: رعایت مُر قانون مهمترین مساله در جریان برگزاری انتخابات است که تمام عوامل انتخابات از جمله بازرسان باید شناخت کافی از این قانون را با حضور در کارگاه های آموزشی کسب نمایند تا وظیفه اصلی خودر ا به بهترین شکل ممکن بتوانند انجام دهند.
وی مشارکت حداکثری مردم را در راستای جامه عمل پوشاندن به فرامین مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داد و گفت: مشارکت بیشتر موجب پی گیری مطالبات از طرف مردم و رشد و توسعه بیشتر از گذشته کشور را به دنبال خواهد داشت.
معاون فرماندار و رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سنقر و کلیایی هم از برنامه ریزی و ساماندهی تعداد 149 نفر بازرس و 10 نفر سر بازرس تحت پوشش هیات بازرسی خبر داد و گفت: وظیفه هیات بازرسی طبق قانون، کنترل جریان انتخابات در راستای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه است.
افشین رحیمی افزود: بی طرفی وظیفه شرعی، قانونی، وجدانی و انسانی عوامل برگزاری انتخابات است که با عمل به آنها شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و سالم خواهیم شد.
در این کار گاه آموزشی نکات لازم با عنوان آنچه که یک بازرس باید بداند توسط محسن کرمی کارشناس بازرسی استان، برای بازرسان و سر بازرسان آموزش داده شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
3033/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.