به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت الله نازپرورده روز سه شنبه در همایش روز جوان و تجلیل از جوانان فعال و برتر شهرستان قصرشیرین افزود: همه وظیفه داریم با اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با روحیه و نشاط، خالق حماسه ای بی نظیر و باشکوه باشیم.
وی اظهار کرد: یقین داشته باشیم که هر رای ما سرنوشت آینده خود و فرزندانمان را تعیین می کند و از این رو باید با روحیه و به صورت گسترده در 29 اسفند همانند گذشته برای تداوم انقلاب، این نظام الهی و تقویت کشورمان در پای صندوق های رای در عرصه انتخابات مشارکتی گسترده داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت دوره جوانی گفت: جوان مظهر پویایی، نشاط و توسعه است و هر کشوری که نیروی جوان بیشتری داشته باشد می تواند در عرصه های مختلف به موفقیت دست یابد و قله های رفیع پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین افزود: در دنیای امروز کشوری موفق است که در چرخه صنعت، علم و دانش جوانان خلاق و پویایی داشته باشد و ایران اسلامی نیز به واسطه دارا بودن سرمایه عظیم جوانان امروز در عرصه های مختلف بین المللی مقتدرانه عمل می کند.
نازپرورده با بیان این که جوانان پایه های نظام هستند، بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون همین جوانان هستند که توانسته اند با اقتدار کشور را از تمام توطئه های دشمنان حفظ کند.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای بزرگ کشورمان در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، نظامی، هسته ای و سایر موارد گفت: به برکت حضور جوانان امروز شاهد درخشش نام ایران اسلامی در دنیا هستیم.
وی اظهار داشت: قصرشیرین با داشتن 2 مرز رسمی و فعال ، در آینده نزدیک قطب اقتصادی کشور خواهد شد و امروز در زمینه های شیلات، کشاورزی و با وجود داشتن اقلیم مناسب باغبانی و نخیلات نیز می تواند آینده خوبی را برای جوانان این منطقه ترسیم کند.
در پایان پس از اجرای گروه موسیقی سیرود، از جوانان فعال و برتر حوزه های مختلف شهرستان قصرشیرین با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
همچنین به مناسبت هفته جوان و سالروز میلاد علی اکبر (ع) از 'محمدعلی محمدی' جانباز والامقام و فرزند شهید و 'شمس الله جواد زاده' آزاده و جانباز با حضور مسوولان ، با اهدای هدایایی تجلیل شد.
29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/3033خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.