هرمز نوروزی نژاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: صیدی نماینده وزن 100- کیلوگرم و رستگار نیز نماینده وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی جودو ناشنوایان ایران خواهند بود.
وی ادامه داد: سومین مرحله اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران از روز 17 اردیبهشت آغاز شده و تا پایان همین ماه در آکادمی ملی المپیک ادامه پیدا می کند.
نوروزی نژاد یادآوری کرد: در این اردو 10 ورزشکار حضور دارند و زیرنظر محمد منصوری سرمربی تیم ملی به مرور کارهای تاکتیکی می پردازند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه، زمان برگزاری رقابت های المپیک ناشنوایان را اواخر تیر عنوان و اظهار کرد: این رقابت ها در کشور ترکیه برگزار می شود.
وی در پایان از آمادگی 2 ملی پوش کرمانشاهی حاضر در اردو (صیدی و رستگار) ابراز رضایت کرد و گفت: در دیداری که به تازگی با آن ها داشتم خوشبختانه شرایط خوبی داشتند و فکر می کنم شانس خوبی برای کسب مدال داشته باشند.

** یک عنوان نایب قهرمانی برای ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های آلیش کشور
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: در مسابقات کشتی آلیش بزرگسالان کشور، سعید مرادی ورزشکاران کرمانشاهی صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.
منصور کیانی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: رقابت های کشتی آلیش مردان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استان گلستان برگزار شد و مرادی در وزن 100 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.
وی افزود: در وزن 80 کیلوگرم نیز فرهاد غزنوی دیگر ورزشکار کرمانشاهی به مقام هشتم و در وزن 70 کیلوگرم نیز پژمان جلیلوند عنوان دهم را کسب کردند.
کیانی در پایان اظهار داشت: در رتبه بندی تیمی نیز گلستان الف قهرمان شد و تهران و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.