به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شهرستان پاوه افزود: در عصر کنونی برتری و قدرت از آن کشور و جامعه ای است که اطلاعات بهتر و قدرت علمی بیشتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: امروز برتری کشورها به قدرت نظامی، هواپیما و ارتش نیست بلکه برتری به علم و دانایی و اطلاعات بیشتر و قویتر است.
ایده پور، با اشاره به اهمیت سرعت در زمینه علمی و فن آوری برای پیشرفت کشورها گفت: امروزه کسانی در این وادی پیشرو هستند که سرعت آنها در فراگیری علم و دانش بیشتر باشد.
وی با بیان اینکه زمینه و بستر لازم برای رسیدن کشورمان به جایگاه برتر در بین کشورهای جهان فراهم است، نقش آموزش و پروش را در این راستا مهم و حائز اهمیت دانست.
وی به اهمیت و جایگاه فضای مجازی و محاسن و معایب آن پرداخت و گفت: از این فضا می توان به هر دو صورت مثبت و منفی بهره برد و نوع و نحوه استفاده آز آن بسته به نگرش و فکر افراد دارد.
فرماندار پاوه افزود: ابزار و امانات برای استفاده بشر ساخته می شود و نیت سازنده خدمت است حال اگر افراد استفاده منفی و در جهت زیان رساندن به دیگران از آن می کنند نتیجه این استفاده نیت سازنده نیست.
وی گفت: فن آوری و دنیای مجازی دموکراسی را در جهان نهادینه کرده و زندگی را برای انسانها آسان کرده به نحوی که دیگر نیاز نیست برای اجرای امور به مکانهای مورد نظر مراجعه شود و در منزل بیشتر امور را می توان انجام داد که این صرفه جویی در وقت و هزینه است.
فرماندار پاوه با اشاره به نقش فضای مجازی در انتخابات گفت: امروزه با استفاده از سایت ها و کانالهای اطلاع رسانی در فضای مجازی، اطلاع رسانی به بهترین نحو ممکن می توان اطلاعات لازم را در خصوص هر یک از نامزدها جویا شد.
وی از مزایای دیگر دنیای مجازی را کم کردن هزینه تبلیغات کاغذی، نصب عکس و پوستر بر روی دیوارها بر هم زدن فضای شهرها و کمک به حفظ محیط زیست عنوان کرد.
فرماندار پاوه بر حضور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم به ویژه فرهنگیان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد.
ایده پور، حضور حداکثری و مشارکت بالای مرد را در انتخابات نشانه علاقه مندی به نظام و تقویت مشروعیت آن درعرصه های جهانی عنوان کرد و گفت: به طور قطع مردم ایران و به ویژه مردم شهرستان پاوه با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رأی دشمنان را ناامید خواهند کرد.
در ابتدای این مراسم مختار برزگرد فر مدیر آموزش و پرورش پاوه به تشریح اهمیت فعالیتهای فرهنگی و هنری دانش آموزان در کنار فعالیتهای علمی پرداخت و گفت: علم و دانش همراه با اخلاق و معنویت می تواند منشا خدمات بهتر و بیشتری شود.
در پایان از 250 دانش آموز برتر در زمینه اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار: محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.