به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روحانی افزود: مردم عزیز استان کرمانشاه، من می خواهم به شما بگویم اگر سال 92، سال 93 به شما وعده دادم که بزرگترین طرح آبادانی و طرح آبرسانی ایران در کرمانشاه تحقق خواهد یافت به وعده خود عمل کردم.
وی اظهار کرد: در دولت یازدهم، 11 هزار و 600 میلیارد تومان برای طرح آبهای مرزی این استان هزینه شده در حالی که در دولت های گذشته فقط شش هزار میلیارد تومان هزینه شده بود.
دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد که در پاییز امسال کشاورزان استان کرمانشاه بتوانند با این آبهای مرزی 20 هزار هکتار از اراضی خود را آبیاری کنند و این مقدار در سالهای آینده به 120 هزار هکتار برسد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به طرح راه آهن کرمانشاه اشاره کرد و گفت: راه آهن کرمانشاه در خرداد به راه آهن سراسری متصل خواهد شد.
روحانی وعده داد که در دولت دوازدهم قصرشیرین منطقه آزاد خواهد شد و همچنین راه آهن شهری و مترو کرمانشاه انجام می شود.

** عده ای از پیشرفت ایران نگرانند
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه ریشه دعواهای سیاسی موجود در کشور را به دلیل نگرانی عده ای از پیشرفت ایران عنوان کرد.
روحانی افزود: دعوا بر سر آن است که عده ای از آزادی جوانان نگرانند، چرا حرف دلتان را که در جلسه خصوصی گفتید، به جوانان نمی گویید؟ چرا نمی گویید که جوانان برای کشور فرصت نیستند و تهدیدند.
حجت الاسلام روحانی در ادامه بیان کرد: شما می خواهید ایران در حصر و محاصره بماند، شما می خواهید ارتباط جوانان ایران را با دنیا قطع کنید اما روحانی در برابر شما ایستاد.
وی در ادامه گفت: من آمده ام در برابر ملت ایران بگویم با کمک شما جوانان، با کمک شما زنان، با کمک غیورمردان ایران و کرمانشاه قهرمان چهار سال دیگر آماده ام بایستم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینها از اینکه کشور ایران از تحریم و حصر جدا شده است و از اینکه مردم ما می توانند با دنیا در ارتباط باشند، نگرانند.
روحانی ادامه داد: آنها ادعا کردند که ما با خانواده شهدا و ایثارگرانیم، من از شما می پرسم در طول هشت سال قبل از این دولت آیا مطالبات خانواده های عزیز ایثارگران را دادید؟
وی خطاب به مردم تاکید کرد: تمام مطالبات معوقه خانواده های ایثارگران، شهدا و آزادگان در دولت یازدهم پرداخت شده است.
روحانی با بیان اینکه ما شعار ندادیم اما عمل کردیم، افزود: بدانید قدرت دفاعی ایران در دولت یازدهم بیش از 8 سال گذشته اضافه شده است، بهترین سلاح و تجهیزات را دولت یازدهم درست و تامین کرده است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قدرت ما برای حفظ ایران عزیز و مقاومت در برابر متجاوزین است، تاکید کرد: ما مخالف آنهایی هستیم که می خواهند به نام قدرت ایران دل دیگران را به وحشت بیندازند.
روحانی ادامه داد: ما در برابر هر متجاوزی می ایستیم و مقاومت می کنیم، اما نمی گذاریم بداخلاقی های شما ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه دوران خشونت طلبان پایان یافته است، افزود: شما می خواهید آزادی را از مردم بگیرید و این مردم ما در برابر شما می ایستند.

** روزهای سرنوشت ساز پیش روست
حجت الاسلام روحانی در ادامه با بیان اینکه در روزهای سرنوشت سازی برای آینده کشور قرار گرفته ایم، گفت: ما باید برای زندگی محرومان تصمیم بگیریم، اما نه با شعار بلکه با عمل.
وی پرسید: آنهایی که شعار می دادند که از محرومان حمایت می کنند، گندم را از کشاورزان به چه قیمتی خریداری کردند؟
روحانی افزود: آنها که مدعی بودند از کشاورزان حمایت می کنند، آیا قیمت گندم را بیش از قیمت جهانی از کشاورز می خریدند؟ یا کمتر می خریدند و گندم را از خارج وارد می کردند؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: امروز که گندم از کشاورز کیلویی 1300 تومان خریداری شود، گویی عده ای نگرانند.
روحانی اضافه کرد: آیا آن روز که ما برای انتقال پولمان به خارج نیازمند بودیم که از صراف استفاده کنیم و در بانک هایمان بسته شده بود، آن روز برای تجارت ما بهتر بود یا امروز که در تجارت بین المللی به سوی کشور ما باز شده است؟
وی ادامه داد: شما می خواهید مردم ایران را در فشار و انزوا نگه دارید اما ملت ما اجازه نخواهد داد راه هشت سال گذشته را تکرار کنید، چرا اسامی همه کسانی که نامه امضا کردند که صدها میلیون دلار در اختیار فلان فرد فاسد قرار بگیرد اعلام نمی کنید؟
روحانی پرسید: چرا آنهایی که 2 میلیارد دلار پول ما را به حلقوم آمریکا ریختند این کار را انجام دادند؟ چرا در سال های 86 و87 در حالی که 10 ماه فرصت بود که این پولها برگردد، اقدام نکردند؟
در ادامه سخنرانی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عده ای سالن را متشنج کردند که روحانی گفت: این نمونه کشوری است که می خواهند درست کنند و این نمونه آزادی است که می خواهند برای مردم بسازند.
وی با بیان اینکه شما چند درصد مردم هستید که احساس می کنید قیم مردم هستید، تاکید کرد: ما اجازه نمی دهیم یک اقلیت با بلندگوهای بلند بخواهند اکثریت را منزوی کنند.
روحانی بیان کرد: شما چه کاره هستید که با پول بیت المال مسلمانان این همه سایت و خبرگزاری درست کردید؟ در چهار سال آینده روحانی نخواهد گذاشت بوق بلندگوها در اختیار این اقلیت باقی بماند.
حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: ما دست به دست هم خواهیم داد و قانون اساسی را اجرا خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت زحمات شهید بهشتی و خون شهدای ما پایمال شود، بهشتی حامی مردم ایران زمین بود، بهشتی نویسنده و مدیر قانون اساسی این کشور بود.
وی خطاب به مخالفان سیاسی خود گفت: آیا شما حاضرید که قانون اساسی را اجرا کنید؟ آیا شما به حقوق ملت اعتقاد دارید؟
روحانی ادامه داد: یک بنده خدایی نامه بازرسی کل کشور را راجع به املاک نجومی در سایتش منتشر کرد، چرا او را گرفتید به انفرادی بردید؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اگر راجع به حقوق 300 نفر در این کشور بحث است در ابتدا خود ما آن را اعلام کردیم و همه پول ها را نیز برگرداندیم اما شما که املاکی را به مردم دادید چه کار کردید؟ چرا قوه قضاییه راجع به املاک نجومی به مردم اطلاع نمی دهد؟

**29 اردیبهشت را برای عدالت می خواهیم
حجت الاسلام روحانی در ادامه بیان کرد: ما 29 اردیبهشت را برای عدالت، مبارزه راستین با فساد و تساوی حقوق شهروندی تمام اقوام ایرانی می خواهیم.
وی تاکید کرد: ما می خواهیم تمامی مردم ایران، شیعه و سنی و اهل حق، از حقوق مساوی برخوردار باشند و نمی خواهیم درصد درست کنیم، دولت دوازدهم دولت صددرصد خواهد بود.
روحانی ادامه داد: مردم به شما اجازه نمی دهند که به فریب افکار عمومی بپردازید، می گویید پول تقسیم می کنیم، پول را از کجا می آورید؟ از حقوق معلم یا از حقوق پرستار کم می کنید؟ ببخشید اشتباه کردم یک جیب دیگر شما دارید می خواهید از جیب بانک مرکزی دوباره پول بردارید.
وی افزود: یک بار 45 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی برداشتند که نتیجه آن تورم 45 درصد بود و دیگر ملت و قانون اساسی اجازه نخواهد داد.

**29 اردیبهشت را برای آزادی و راستگویی می خواهیم
حجت الاسلام روحانی در ادامه با بیان اینکه ما همه روز 29 اردیبهشت را روز آزادی و راستگویی می خواهیم، افزود: ما از سالها دروغ و فریب خسته شده ایم.
وی تاکید کرد: زنان، دختران و جوانان ما هر کدام به همراه 11 نفر پای صندوق آرا بروند چرا که در انتخابات دوازدهم 12 نفره در انتخابات شرکت خواهیم کرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما می خواهیم در این کشور اشتغال، سرمایه گذاری و نشاط ایجاد کنیم و گردشگران را بیاوریم اما شما هر روز می خواهید به یک بهانه مردم ایران را از جهانیان جدا کنید در حالی که ایران مرکز جاذبه برای همه مردم جهان است.
روحانی بیان کرد: کرمانشاه یکی از مراکز مهم گردشگری ایران خواهد بود و با فرهنگ بلندش، با طاق بستانش، گردشگران خارجی را جذب خواهد کرد.
وی افزود: ما می خواهیم در کشور اشتغال در سایه رونق اقتصادی و صادرات غیرنفتی به وجود بیاید و بعد از 60 سال ما صادرات غیرنفتی را بیش از واردات کردیم، ما از طریق صادرات غیرنفتی، گردشگری ، رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی ایران را آباد خواهیم کرد.

**مردم می خواهند ممنوعیت ها تمام شود
حجت الاسلام روحانی در ادامه با بیان اینکه مردم می خواهند ممنوعیت ها تمام شود، گفت: برچه مبنایی عکس بزرگان جامعه را ممنوع می کنید؟ با چه قانونی این کار را می کنید؟
وی افزود: آن ماده قانونی را اعلام کنید، ادعا کردید شورای امنیت ملی این کار را کرده است اما من به صراحت گفتم دروغ است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم 29 اردیبهشت پای صندوق آرا حرفشان را خواهند زد و جوابشان را آنجا خواهند داد، شما چهار سال تخریب کردید اما مردم سر صندوق پاسخ شما را خواهند داد.
روحانی گفت: پای صندوق آرا اعلام می کنیم که ملت ایران راه نشاط و پیشرفت و امید را ادامه خواهند داد.
او در پایان تاکید کرد: نگذاریم بداخلاقی ها و افراطی ها بر کشور مسلط شوند و جوانان ما اجازه این کار را به یک اقلیت نخواهند داد.
3033/8066/7457/6183 خبرنگاران: فرزاد نویدی و جواد الماسی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.