به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی سپاه در مسجد جامع قصرشیرین با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در جمع مربیان و عقیدتی و هادیان سیاسی افزود: تحرک، نشاط و شادابی جامعه مرهون جوشش و حرکت جوانان است و از این رو باید به این امور مهم توجه جدی شود.
وی اظهارکرد: دشمن در طرح نفوذ خود، یکی از اهدافش را جوانان قرار داده است تا با تضعیف اعتقادها و باورهای دینی این قشر، اساس جامعه را سست کند.
وی گفت: دشمن حتی در دوران واقعه عاشورا و مطرح کردن امان نامه برای حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شب عاشورا این کار را انجام داد اما بصیرت حضرت عباس (ع) نقشه های آن ها را خنثی کرد.
وی بیان کرد: دشمن در تمام زمینه ها درصدد ایجاد توطئه برای جمهوری اسلامی است ولی به برکت درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان کشور، طرح تخریب آن ها همیشه خنثی شده است.
امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: فضای مجازی یک تهدید بزرگ برای جوانان و خانواده هاست و از این رو باید مواظب بود که این فضا تهدیدی برای بنیان خانواده ها و از بین بردن نشاط جوانی نباشد.
در پایان این آیین از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی سپاه قصرشیرین تجلیل شد.
شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.