حشمت رضایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی و نماد اقتدار و پیشرفت کشور در همه عرصه ها است.
وی اظهار کرد: ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب تاکنون در رویدادها و عرصه های مختلف به ویژه انتخابات به خوبی نقش آفرینی کرده اند و همین حضور و مشارکت فعالانه، کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده است.
رییس هیات بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در قصرشیرین ادامه داد: انتخابات یکی از مولفه های مهم دموکراسی است که مردم با رای مستقیم خود در مدیریت کشور سهیم می شوند.
رضایی گفت: در طول سی و هشت سال گذشته به طور میانگین یک انتخابات در کشور برگزار شده و مردم همواره حضوری گسترده در این رویدادها داشته اند.
وی با بیان این که انتخابات پشتوانه ارزشمندی برای نظام است، افزود: انتخابات این دوره با توجه به مسایل جهان و منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با بیان این که همه مردم و جریان های سیاسی باید در روز برگزاری انتخابات حضوری با نشاط و گسترده داشته باشند ، اضافه کرد که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات این دوره در شهرستان قصرشیرین فراهم شده است.
وی گفت: دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری آماده دریافت اخبار مربوط به تخلفات است و در این خصوص در چارچوب قانون این گزارش ها پیگیری خواهد شد.
29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/3033 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.