به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه که به منظور افتتاح چند طرح فرهنگی و دینی و شرکت در همایش امامان جمعه استان کرمانشاه و دیدار با طلاب حوزه های علمیه به گیلانغرب سفر کرد، افزود: دعوت و تبلیغ مردم برای مشارکت در امر انتخابات مهم است و همه در این خصوص وظیفه دارند.
وی اظهارکرد: همه وظیفه داریم مصادیق انتخاب اصلح را از توصیه ها و معیارهایی که امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین و تعیین کرده اند، در نظر بگیریم و همواره به تکلیف خود عمل کنیم.
وی با بیان این که همه برای اعتلای کلمه توحید وظیفه داریم، بیان کرد: علما، فضلا و طلاب به عنوان قوه عاقله اجتماع و جامعه وظیفه تدبیر را در جهت هدایت جامعه بر عهده دارند.
امام جمعه کرمانشاه اظهارداشت: همچنان که انبیا و ائمه اطهار (ع) این وظیفه را برعهده داشته اند، ما نیز به عنوان هادی و هدایت کننده جامعه، وظیفه مهمی داریم که باید به درستی آن عمل کنیم.
آیت الله علما ادامه داد: همان گونه که امام راحل به تنهایی انقلابی را در دنیا ایجاد کردند، روحانیت نیز بار سنگینی بر دوش دارد و وظایف سنگینی را به انجام می رساند که از عهده دیگران ساخته نیست.
در سفر آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، 2 طرح استاد سرای حوزه علمیه مطلع الفجر با 360 مترمربع مساحت در سه طبقه و همچنین حوزه علمیه خواهران الزهرا گیلانغرب در سه طبقه با یک هزار و 400 متر مربع مساحت افتتاح شد.
برای احداث این طرح ها از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و منابع حوزه های علمیه و محلی در مجموع 23 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
آیت الله علما به هنگام افتتاح این طرح ها ضمن قدردانی از زحمات همه عوامل دخیل در احداث و تکمیل این طرح ها، این خدمات را از برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: ایجاد این طرح ها به طور حتم در سطح منطقه و شهرستان به خوبی تاثیرگذار خواهد بود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.