به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم که در اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر برگزار شد، از آموزش و پرورش به عنوان رکن توسعه جوامع یاد کرد.
وی با اشاره به جایگاه رفیع معلم در جوامع مختلف افزود: در تمامی کشورها معلم از مقامی بالا و قابل احترام برخوردار است و از شخصیت آن ها به نیکی یاد می شود.
محبی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کارهای بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته، گفت: بودجه سالانه این نهاد علمی از 147 هزار میلیارد ریال به 330هزار میلیارد ریال در سال 95 رسیده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه، همچنین به اقدام های صورت گرفته در استان اشاره و اظهار کرد: ‌در حالی امروز چهار هزار و 200 کلاس درس هوشمندسازی شده در سطح مدارس استان داریم که این رقم در ابتدای دولت تنها یک هزار و 735 کلاس درس بوده است‌.
وی گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی استان نیز از 2 مورد در سال 92 به 22 مورد در سال 95 رسیده است.
محبی خاطرنشان کرد: در بحث آزمایشگاه های نانوفناوری نیز کارهای خوبی صورت گرفته و در حالی که در ابتدای کار دولت تدبیر و امید چنین آزمایشگاه هایی نداشتیم امروز شاهد وجود سه آزمایشگاه نانوفناوری هستیم.
وی افزود: طی چهار سال اخیر تعداد خانه های معلم استان کرمانشاه از 2 مورد به 14 مورد افزایش یافته است.
محبی در پایان با تقدیر از زحمات معلمان استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با تداوم دولت تدبیر و امید شاهد بهبود وضعیت معیشتی و ارتقا جایگاه این عزیزان باشیم.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.