به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در اولین جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شهرهای روانسر و شاهو که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در زمان تبلیغات همه باید تلاش کنیم جایگاه روانسر و حرمت مردم این شهرستان را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه تبلیغات باید بر مدار قانون و در حیطه وظایف و اختیارات شوراها باشد، تصریح کرد: ارائه برنامه های سازنده، عدم تخریب سایر نامزدها و رقبا، جلوگیری از تنش ها و دوری جستن از وعده های غیرواقعی مهمترین بسترهایی هستند که زمینه انتخاباتی پرشور و باشکوه را فراهم می کند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان روانسر ادامه داد: امنیت انتخابات اولویت اصلی و اساسی ستاد است و هدف همه برگزاری یک انتخابات سالم و پرنشاط است و بدون شک با متخلفین برخورد خواهد شد.
ویسمرادی اظهار داشت: نامزدها از وعده دادن، تضعیف و تخریب همدیگر، پرداختن به مسائل قومیتی و تحریک احساسات مردم به طور جدی پرهیز کنند و تلاش کنند با اثبات توانایی های خود زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم نمایند.
وی اضافه کرد: ستاد انتخابات شهرستان با همکاری و همراهی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی از آرای همه شهروندان حفاظت خواهد کرد.
در پایان این نشست شیوه نامه تبلیغات انتخاباتی در اختیار نامزدهای حاضر در جلسه قرار گرفت.
در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرهای روانسر و شاهو دارای پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.