به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر عصر پنجشنبه در کمیته برنامه ریزی کرمانشاه اظهار کرد: در مجموع بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد ریال طرح و پروژه در این شهرستان تعریف شده است.
وی افزود: بدون شک تخصیص این مقدار اعتبار روند توسعه ای کلانشهر کرمانشاه را سرعت بخشیده و می توان عمران و آبادانی زیادی همراه با اشتغال بوجود آورد.
رنجبر همچنین در خصوص سرشماری سال گذشته نیز گفت: با اعلام نتایج مشخص شد که حدود 55 درصد از جمعیت کل استان در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند.
وی گفت: با این حال تنها حدود 45 درصد اعتبارات استانی در اختیار شهرستان قرار گرفته است و این جوابگوی حجم پروژه های عمرانی کرمانشاه نیست.
فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور پرشور و حداکثری در این رویداد بر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود.
رنجبر با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، افزود: حدود 10 هزار نفر از عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات پیش رو را برعهده دارند.
وی همچنین کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را به رعایت قوانین انتخاباتی و پرهیز از تبلیغات زودهنگام فرا خواند و گفت: در صورت بروز چنین تخلفاتی صلاحیت آن ها دوباره بررسی و احتمال رد شدن آن وجود دارد.
رنجبر در پایان گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 تا 27 اردیبهشت به مدت یک هفته فرصت دارند کار تبلیغات انجام دهند و هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از این محدوده زمانی تخلف محسوب می شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.