ناصر محمدصالحی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سعید احمدی در بخش آقایان و محدثه آقایی و بهنوش نجفی در بخش بانوان سه کاراته کا کرمانشاهی هستند که در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه احمدی نماینده وزن 67- کیلوگرم تیم آقایان ایران خواهد بود، افزود: بهنوش نجفی نیز در وزن 68- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم برای تیم بانوان ایران به میدان خواهند رفت.
محمدصالحی ادامه داد: پگاه زنگنه از قهرمانان سابق کاراته جهان که اهل استان کرمانشاه است نیز به عنوان مربی تیم بانوان ایران را در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی همراهی می کند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه خاطرنشان کرد: چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی از 23 تا 31 اردیبهشت به میزبانی باکو آذربایجان برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران گفت: این اردو از روز گذشته (14 اردیبهشت) آغاز و تا روز هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
محمدصالحی گفت: اعضای تیم ملی کاراته بانوان و آقایان ایران نیز روز 19 اردیبهشت راهی باکو آذربایجان محل برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی می شوند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در ادامه به آخرین وضعیت آمادگی ملی پوشان کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم های آقایان و بانوان کاراته ایران اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه هر سه ورزشکار کرمانشاهی شرایط خوبی دارند.
وی تصریح کرد: آقایی، نجفی و احمدی به تازگی از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کاراته بازگشته اند و از لحاظ آمادگی بدنی مشکلی ندارند، آن ها تنها باید در هنگام مبارزه باید تمرکز خود را از دست ندهند و در مسابقات خود با تمام توان ظاهر شوند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 گزارش:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.