به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی‌مراد یوسفی‌راد روز پنجشنبه در همایش بزرگ گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، هفته معلم و هفته کار و کارگر که در سرپل ذهاب برگزار شد، افزود: دشمنان امام، رهبری و ملت بزرگ ایران، همه تلاش خود را در راه منحرف کردن این انقلاب به کار بسته اند.
وی اظهار کرد: مردم وظیفه دارند با تبعیت محض از ولایت فقیه، افزایش بصیرت سیاسی و تداوم راه شهدا، در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی مقاومت و ایستادگی کنند.
وی بیان کرد: دشمنان این نظام از شور و شعور حسینی، ولایت پذیری، منجی گرایی و عدالت خواهی این ملت انقلابی واهمه دارند و این شاخصه های خوب را در مردم و مسوولان مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند و سعی در انحراف کردن این اعتقادهای ناب اسلامی و انقلابی دارند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ولایت پذیری و ولایت مداری در پیشرفت اهداف انقلاب، ادامه داد: دشمنان در تلاشند با استفاده از نیروهای داخلی به انقلاب ضربه بزنند و مردم را از نظام، ولایت و انقلاب جدا کنند.
حجت الاسلام یوسفی راد گفت: در این مقطع تاریخی وظیفه ما پیروی از کسانی است که انقلابی هستند و در خط ولایت و رهبری گام بر می دارند.
وی افزود: در انتخابات پیش رو باید با حضور پرشور خود و رای دادن به فرد اصلح، انقلابی، از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
در پایان این همایش از 20 نفر از مربیان نمونه بسیج سپاه پاسداران و کارگران نمونه شهرستان سرپل ذهاب تجلیل به عمل آمد.

**دیدار مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه
هادیان ، مربیان و رابطان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سرپل ذهاب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
امام جمعه سرپل ذهاب در این آیین ، مهمترین وظیفه عقیدتی سیاسی را دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب دانست و گفت: هادیان سیاسی با استفاده از اندیشه های شهید مطهری به عنوان چراغ راه در تعمیق مسایل عقیدتی سیاسی، تلاش کنند.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: نهاد عقیدتی سیاسی سپاه باید دفاع همه جانبه از ارزش های اسلام را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: سپاه و بسیج در تعمیق معنویت و روشنگری بسیجیان با برنامه هایی که در طول سال اجرا می کنند، نقش بسیار موثر و ارزنده ای در جامعه ایفا کرده اند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ،بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.