به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل کارخانه ایران خودرو صحنه هنگام بازدید خبرنگاران از مراحل تولید این واحد صنعتی گفت: در این مرحله هم نیروهای تازه استخدامی کارخانه آموزش لازم را می بینند و هم ایرادهای تولید اصلاح و برطرف می شود.
محمد ملکی، با اعلام اینکه احداث این کارخانه مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در سال 90 است، گفت: کارخانه ایران خودرو صحنه کاملا آماده بهره برداری است.
وی اظهار کرد: کارخانه ایران خودرو صحنه در مرحله اول 187 نفر را استخدام کرده و در مرحله دوم این تعداد به 320 نفر خواهد رسید و چهار برابر این تعداد نیز به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.
مدیرعامل کارخانه ایران خودرو صحنه با بیان اینکه ظرفیت این کارخانه 15 هزار دستگاه در سال و 60 دستگاه خودرو پژو پارس در روز است، گفت: تلاش می کنیم ظرفیت این کارخانه تا پایان سال به 30 هزار خودرو برسد.
وی با بیان اینکه 13 کد شغلی در سایت ایران خودرو صحنه تعریف شده گفت: این کارخانه محصولات ایران خودرو مونتاژ خواهد کرد و به اشتغال استان کرمانشاه کمک خوبی خواهد کرد.
ملکی گفت: تاکنون 570 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این کارخانه سرمایه گذاری شده که 450 میلیارد ریال آن را بانک صنعت و معدن و 120 میلیارد ریال آن را ایران خودرو تامین کرده است.
شهرستان صحنه در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
3209/ 8066 خبرنگار:عبادالله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.