نریمان شفیعی روز دوشنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی افزود: پیشگیری مهم ترین مرحله نظارت بر انتخابات است که با تعامل دستگاه های اجرایی، زمینه و بستر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای فراهم می شود.
وی اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی و شناسایی آسیب ها و تهدیدها در اولویت و راس نظارت بر تبلیغات انتخابات است و تلاش خواهیم کرد زمینه و بستر حضور مشارکت حداکثری مردم در بزرگترین و مهم ترین رویداد سیاسی کشور فراهم شود.
وی افزود: نظام اسلامی در برگزاری انتخابات به یک الگوی مناسب برای جهانیان تبدیل شده و برگزاری انتخابات مختلف بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشورمان است.
رییس دادگستری سرپل ذهاب با بیان این که همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان در جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی مهم است، گفت: نیروی انتظامی در برقراری آرامش و امنیت فضای انتخاباتی سهیم است و شهرداری باید با فراهم سازی مکانی مناسب برای نصب پوستر تبلیغاتی کاندیداها، در برگزاری انتخاباتی با شکوه ، مشارکت و همکاری کنند.
شفیعی، هدف از این فعالیت‌ها را ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم ، شفاف، عادلانه و منصفانه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در 29 اردیبهشت عنوان کرد.
دادستان شهرستان سرپل ذهاب نیز در سخنانی با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند، اضافه کرد که استفاده از امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی و دولتی در عرصه تبلیغات انتخاباتی له یا علیه کاندیداها جرم است.
محمد صادق گفت: کسانی که از امکانات دولتی و دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد کار انتخاباتی خود استفاده کنند، مرتکب جرم شده اند و با فرد متخلف برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
وی با بیان این که همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی در 29 اردیبهشت در سرپل ذهاب فراهم شده است، ادامه داد: ایجاد شرایط یکسان برای همه داوطلبان با سلیقه های مختلف و فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم، منجر به برگزاری انتخاباتی شکوهمند و حداکثری خواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.