محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور رحمانی ورزشکار کرمانشاهی از فردا (11 اردیبهشت) آغاز می شود.
وی ادامه داد: در این اردو چهار ورزشکار حضور خواهند داشت و تا پایان اردیبهشت زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال می کنند.
سهراب بیگ خاطرنشان کرد: افشین فرزام هدایت تیم ملی روئینگ بانوان ایران را برعهده دارد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه به اردوی تیم ملی کایاک زیر 23 سال مردان ایران با حضور هادی جعفری نیز اشاره کرد و گفت: این اردو از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا بیست و ششم همین ماه ادامه می یابد.
وی ادامه داد: پنج ورزشکار به این مرحله از اردوی تیم ملی کایاک دعوت شده اند و زیرنظر حسین ملکی باید تمرینات خود را دنبال کنند.
سهراب بیگ در پایان اظهار کرد: تیم ملی کایاک ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان آماده می کند.

**حریف بوکسور کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد
رقابت های بوکس قهرمانی آسیا در حالی از امروز (10 اردیبهشت) در تاشکند ازبکستان آغاز می شود که حریف سالارغلامی بوکسور کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها مشخص شد.
سالارغلامی بوکسور کرمانشاهی نماینده وزن 91 کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا خواهد بود و در اولین دیدار باید با احمد آلتیمات بوکسور اردنی پیکار می کند
در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا بیش از 200 بوکسور از 29 کشور حضور خواهند داشت.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا 6 بوکسور برتر هر وزن (در مجموع 60 بوکسور) جواز حضور در رقابت های جهانی آلمان را کسب خواهند کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.