علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هوای استان در روزهای پنجشنبه و جمعه قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، افزایش ابر و در پاره ای نقاط با احتمال رگبار موقت باران پیش بینی می شود.
وی افزود: از روز شنبه هفته آینده با گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه شاهد رشد ابر و به تناوب بارش باران، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.
زورآوند ادامه داد: این شرایط در روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه بخصوص در ساعات بعد ازظهر نمود بیشتری داشته و بارش ها ممکن است باعث آبگرفتگی معابر عمومی نیز بشود.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآوری کرد: وزش باد در روزهای شنبه و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار بوده و همین مساله احتمالا سبب ورود گرد وغبار در مناطق مرزی استان شود.
وی همچنین میانگین سرعت وزش باد در سطح استان امروز را 17 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد.
زورآوند در ادامه سومار با دمای 34 و قصرشیرین با 33 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط امروز استان عنوان کرد و افزود: امشب نیز اسلام آبادغرب و سنقر با حداقل دمای 6 درجه خنک ترین نقاط استان خواهند بود.
وی در پایان اظهار کرد: شهر کرمانشاه نیز امروز در گرمترین ساعت دمای 26 درجه و امشب در خنک ترین ساعت دمای 10 درجه بالای صفر را تجربه می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.