امیررضا محمودی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات رزمی اوراسیا با حضور 14 کشور اروپایی و آسیایی در کشور گرجستان برگزار شد و با کسب چهار پیروزی موفق به کسب مدال طلا شدم.
وی با بیان اینکه 30 ورزشکار در وزن 70- کیلوگرم حضور داشتند، ادامه داد: در مسابقه های اول و دوم حریفانی از چین و بلاروس را ناک اوت کرده و توانستم به دیدار نیمه نهایی راه یابم.
محمودی با بیان اینکه در نیمه نهایی و با رای داوران مقابل ورزشکار روسیه ای صاحب برتری شده و به فینال صعود کرده است، گفت: در این دیدار مقابل حریفی از آذربایجان قرار گرفتم و در دیداری سخت و دشوار خوشبختانه پیروز و مقام قهرمانی را کسب کردم.
رزمی کار وزن 70- کیلوگرم کرمانشاه ادامه داد: سطح مسابقات به واسطه حضور کشورهای صاحب سبک در رشته های رزمی بسیار بالا بود و اکثر حریفان رقابت نزدیکی باهم داشتند.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت های تیمی نیز، ایران پس از آذربایجان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و روسیه هم بر سکوی سوم ایستاد.
محمودی در پایان اظهار کرد: پس از حضور در مسابقات اوراسیا، خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان که مرداد امسال در کشور ایتالیا برگزار می شود، آماده می کنم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.