رسول مرادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار دریافت اعتراض افراد ردصلاحیت شده شوراهای اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) ادامه دارد.
وی افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده در بخش های استان باید اعتراض خود را به هیاتهای نظارت شهرستان مربوطه و داوطلبان رد صلاحیت شده در شهرها نیز اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه واقع در استانداری تحویل دهند.
مرادی یادآوری کرد: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فقط براساس پاسخ استعلام مراجع چهارگانه و برابر قانون، صلاحیت نامزدها را بررسی می کند و رد صلاحیت داوطلبان کوچکترین ارتباطی با مسائل جناحی و قومیتی ندارد.
مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه افزود: از هفتم تا شانزدهم دوباره کار بررسی سوابق افراد رد صلاحیت شده انجام خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: روز هفدهم اردیبهشت تکلیف قطعی و نهایی افراد تائید و یا رد صلاحیت شده مشخص می شود و نامزدهای تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت رسما کار تبلیغات خود را می توانند به مدت یک هفته و تا روز 27 اردیبهشت انجام دهند.
روز جمعه 29 اردیبهشت کار برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.