به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری روز دوشنبه در پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید جهانشاه نوری فرمانده گردان تیپ عملیاتی انصارالرسول (ص) و شهیدان حادثه تروریستی شوشمی به دست گروهک ها افزود: رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی در گرو تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه انقلابی و فرهنگ از خود گذشتگی است.
وی با بیان این که امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان و ارزش های ولایی و الهی تنها راه حل مشکلات است، اظهارداشت: جایگاه شهید نزد خداوند بسیار رفیع است و همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که در پیشگاه شهیدان روسفید باشیم.
امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد که امروز برکت خون شهدا در بین همه ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان، حرارت و جوشش داد تا مظلوم در برابر ظالم بایستد.
حجت الاسلام مهری با اشاره به این که یکی از راه های ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه، برگزاری یادواره های شهدا با محوریت جوانان است ، ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت، رمز بقا و ثبات نظام اسلامی است.
سردار شهید جهانشاه نوری فرمانده گردان تیپ عملیاتی انصارالرسول در پنجم اردیبهشت سال 91 همراه سه تن دیگر از همرزمانش در حمله تروریستی پژاک در منطقه شوشمی به فیض عظمای شهادت نائل شد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 750 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7079/7398/30121/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.