به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه به بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در مجموع 2 هزار و657 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کرمانشاه احراز صلاحیت شدند.
وی افزود: در حوزه شهری و در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی از مجموع 395 نفری که ثبت نام کردند، صلاحیت 364 نفر در هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات تائید شدند.
رنجبر همچنین با اشاره به استعفای هفت نفر از نامزدها، یادآوری کرد: صلاحیت 31 نفر نیز که 27 نفر آن ها در حوزه شهر کرمانشاه و چهار نفر نیز در حوزه شهرهای ماهیدشت، کوزران و هلشی بودند احراز نشد.
فرماندار کرمانشاه همچنین به تائید صلاحیت شدگان شورای روستاهای بخش های تابعه شهرستان کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: از مجموع 2 هزار و 356 نفری که ثبت نام کرده بودند صلاحیت 2 هزار و 293 نفر تائید شد اما صلاحیت 63 نفر احراز نگردید.
وی افزود: افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده تا ششم اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود را کتبا اعلام کنند که داوطلبان شورای شهر باید به هیات نظارت بر انتخابات استان و داوطلبان شورای روستا نیز باید به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان های تابعه خود مراجعه نمایند.

**هر کاندیدا می تواند 16 ستاد انتخاباتی داشته باشد
رنجبر در ادامه افزود: کاندیداهای تائید صلاحیت شده مجاز هستند هر کدام در مناطق هشت گانه شهر کرمانشاه دو ستاد انتخاباتی (یک ستاد خواهران و یک ستاد برادران) و در مجموع 16 ستاد داشته باشد.
فرماندار کرمانشاه گفت: نصب بنر نامزدهای انتخابات نیز تنها در محل ستاد انتخاباتی این افراد امکان پذیر خواهد بود در غیر این صورت تخلف محسوب شده و جمع آوری می شوند.
وی یادآوری کرد: تبلیغات نامزدها نیز از روز 21 اردیبهشت آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 28 همین ماه یعنی 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات می تواند ادامه پیدا کند.

** انتخاب اصلح ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری کشور را در مسیر توسعه قرار می دهد
رنجبر در ادامه اشاره ای نیز به انتخابات ریاست جمهوری داشت و افزود: انتخاب اصلح ترین نامزد از بین 6 کاندیدای حاضر می تواند کشور را هرچه بیشتر در مسیر توسعه و آبادانی قرار دهد.
وی گفت: در چهار سال اخیر اقدامات بسیار خوبی از لحاظ عمرانی و زیرساختی در کشور صورت گرفته و تنها در یک مورد بالغ بر 219 روستای بالای 20 خانوار در حوزه شهرستان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار و 138 روستا نیز در دست اجرا می باشد.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان تهیه و همه روستاهای بالای 10 خانوار جمعیت نیز از نعمت برق برخوردارند.

** معلمان شریف ترین قشری هستند که برای اعتلای جامعه تلاش می کنند
رنجبر در بخش دیگری از سخنانش به نزدیک شدن هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و آن ها را شریف ترین قشر جامعه معرفی کرد که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
وی افزود: معلمان نور جامعه و پیشگامان عرصه علم و تربیت هستند که با صبر و حوصله فراوان و با متانتی فراوان به جامعه و آینده سازان فردا آگاهی بخشی می کنند.

** کارگران اصلی ترین محرک توسعه اقتصادی هستند
فرماندار کرمانشاه همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته کارگر، آن ها را اصلی ترین محرک توسعه اقتصادی جامعه معرفی کرد و گفت: بدون شک این افراد زحمتکش و کم توقع در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور و تولیدات نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای دارند.
رنجبر در پایان اظهار کرد: کارگران آنقدر شریفند که حضرت امام (ره) بر رسیدگی به این گروه همواره تاکید و توجه داشتند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.