به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نشست خبری جلیل صحرائی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه با حضور خبرنگاران در محل این ستاد و با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
صحرائی که از اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه است،در این نشست اعلام کرد که در تمام شهرستان های استان ستاد تشکیل شده و روسای این ستادها هم حکم فعالیت دریافت کرده اند.
وی گفت که در استان کرمانشاه تنها برای بنده به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی حکم صادر شده و ستاد دیگری در استان نخواهیم داشت.
به گفته او ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه 21 کمیته شامل حقوقی، تبلیغات، جوانان، پشتیبانی و ... است و اقشار مختلف مردم مانند بانوان، هنرمندان، دانشجویان، کارگران و سایر اقشار نیز به طور جداگانه در قالب ستادهایی زیرنظر ستاد مرکزی استان فعالیت می کنند.
وی به تشکیل ستاد در چهار نقطه شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به دلیل استقبال گسترده مردم تصمیم گرفتیم ستاد دکتر روحانی در شهر کرمانشاه را در چهار نقطه تقسیم بندی کنیم.

**ستاد دکتر روحانی به حوزه انتخابات شوراها ورود نمی کند
صحرائی در پاسخ به سوالی در ارتباط با فعالیت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در حوزه انتخابات شوراها گفت: به هیچ وجه مجاز به ورود به حیطه انتخابات شوراها و حمایت از داوطلبان ورود به شوراها نیستیم.
وی تاکید کرد که ستاد دکتر روحانی تحت هیچ شرایطی از هیچ کاندیدای شورای اسلامی در استان حمایت نمی کند.

**خدمات دولت شایان توجه بوده است
رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: باتوجه به مشکلاتی که در هشت سال دولت های نهم و دهم به وجود آمد، خدمات دولت یازدهم شایان توجه بوده است.
صحرایی تاکید کرد که برخی از دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی و سیاست خارجی برای مردم زیاد ملموس نیست و ما ماموریت داریم این دستاوردها را در قالب سخنرانی و تولید محتوا به اطلاع اقشار مختلف مردم استان برسانیم.
وی گاز رسانی به روستاها، اجرای طرح تحول نظام سلامت، محرومیت زدایی از روستاها، رسیدگی به دهک های پایین جامعه، تغییر فضای امنیتی دانشگاه ها، باز شدن فضای فرهنگی جامعه را از جمله دستاوردهای دولت دکتر روحانی دانست.
صحرائی گفت: متاسفانه در مورد خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور سیاه نمایی می شود در حالیکه دولت خدمات قابل توجهی داشته که تک رقمی تورم و افزایش رشد اقتصادی کشور از نمونه های این دستاوردهاست.
او برداشتن سایه تهدید و جنگ از سر کشور در اثر اجرای برجام را از دیگر دستاوردهای دولت دکتر روحانی دانست و افزود: اکنون کشور در حالت ثبات و آرامش به سر می برد و سطح تعامل ما با کشورهای دنیا بسیار بهتر از گذشته شده و این دستاوردهای کمی نیست.

**مطالبات مردم استان را به دکتر روحانی منعکس می کنیم
رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه به انعکاس مطالبات مردم استان به رئیس جمهوری و ستاد مرکزی اشاره کرد و گفت: در استان کرمانشاه برادران اهل سنت و اهل حق هم زندگی می کنند و مطالباتی از دولت دارند که این مطالبات را جمع بندی و تدوین می کنیم و به دکتر روحانی و ستاد او ارائه خواهیم داد.
به گفته صحرائی ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه سخنگو ندارد و اخبار از کانال رئیس ستاد به اطلاع رسانه ها می رسد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.