حسین فشی روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سالار غلامی بوکسور کرمانشاهی است که با تصمیم کادر فنی به عنوان یکی از نماینده های ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به میدان می رود.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی بوکس ایران ترکیبی چهارنفره در اوزان 49، 75، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم در مسابقات حضور پیدا می کند که غلامی نماینده وزن 91 کیلوگرم کشورمان خواهد بود.
فشی ادامه داد: مسابقه های همبستگی کشورهای اسلامی از 23 تا 31 اردیبهشت در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات بوکس کرمانشاه یادآوری کرد: تیم ملی بوکس ایران قبل از آغاز رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی باید در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت کند.
وی گفت: این رقابت ها از دهم اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار و تیم ایران هم با ترکیب کامل (10 وزن) در این رقابت ها حضور پیدا می کند.
فشی گفت: سالار غلامی ورزشکار کرمانشاهی از آمادگی خوبی برای حضور در هردوی این رقابت ها برخوردار است و می تواند دست پر و با مدال رقابت های قهرمانی آسیا و مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را ترک کند.
وی در پایان از علیرضا استکی به عنوان سرمربی و اصغر اشرفی به عنوان مربی تیم ملی بوکس ایران یاد کرد.

** مربی کرمانشاهی در جمع مربیان برتر ووشو کشور
فدراسیون ووشو اسامی برترین مربیان سال 95 ووشو کشور در رشته های مختلف آقایان و بانوان را منتشر کرد که در میان آن ها نام یکی از بانوان کرمانشاهی نیز دیده می شود.
براساس اعلام قدراسیون ووشو، مرضیه محمدی نور تنها مربی کرمانشاهی است که نامش در بین بهترین مربیان ووشو کشور قرار گرفته است.
محمدی در بخش ساندای بانوان و پس از مربیانی از استان های البرز و خوزستان در رده سوم قرار گرفته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.