محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی روئینگ دختران ایران در رده سنی نوجوانان و جوانان از امروز (سوم اردیبهشت) با حضور 9 ورزشکار از چهار استان کشور آغاز شده است.
وی ادامه داد: هانیه بیداد و سایر نفرات دعوت شده باید تا روز 15 اردیبهشت زیرنظر کادر فنی تمرینات آماده سازی خود را دنبال کنند.
سهراب بیگ خاطرنشان کرد: ششمین اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ نوجوانان و جوانان ایران به میزبانی تهران و در دریاچه آزادی برگزار می شود.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه یادآوری کرد: روئینگ سواران دختر ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا و کسب سهمیه المپیک نوجوانان آماده می کنند.
وی در ادامه به اردوی تیم ملی آب های آرام نوجوانان ایران با حضور سما یاسمی اشاره کرد و گفت: این اردو از اول اردیبهشت آغاز و تا بیست و یکم همین ماه ادامه می یابد.
سهراب بیگ یادآوری کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی به منظور حضور موفق ملی پوشان در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی دریاچه آزادی تهران در حال برگزاری است.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه 13 ملی پوش از 6 استان کشور در اردوی تیم ملی آب های آرام جوانان ایران حضور دارند، گفت: 10 نفر آن ها از جمله یاسمی قایقران کرمانشاهی در بخش کایاک و سه نفر هم در بخش کانوکانادایی حضور دارند.
وی در پایان گفت: نیکولا جیوگا هدایت تیم ملی روئینگ و سیما عروجی نیز هدایت تیم ملی آب های آرام دختران ایران را برعهده دارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.