به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ 'فضل الله شیری' اعلام کرد: یک دستگاه خودروی پیکان امروز با هشت سرنشین که اغلب آنها خردسال بودند، در کیلومتر 25 محور کامیاران به کرمانشاه به علت ترکیدگی لاستیک فرسوده واژگون شد.
وی افزود: بر اثر این حادثه راننده خودرو و یک نفر از سرنشینان در دم فوت کردند و 2 نفر دیگر از سرنشینان نیز در مسیر انتقال به بیمارستان بر اثر شدت صدمات جان باختند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه چهار مصدوم دیگر از سرنشینان خودرو نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: بی مبالاتی راننده پیکان به علت استفاده از لاستیک فرسوده علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان اعلام شده است.
سرهنگ شیری در ادامه از جان باختن زن و شوهری جوان در جاده کرمانشاه به روانسر خبر داد و گفت: رعایت نکردن فاصله عرضی حین سبقت یک دستگاه خودروی پراید از تریلی حامل سوخت، حادثه دلخراش دیگری را در روز جمعه رقم زد.
وی گفت: فرزند پنج ساله این خانواده به علت پرت شدن از داخل خودرو به بیرون، هیچ گونه آسیبی ندیده است و با تلاش های پلیس راه و آتش نشانی، از انفجار محموله بنزین کشنده تریلی جلوگیری و روان سازی ترافیک به سرعت انجام شد.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.