سرهنگ محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به تخلفات رانندگان در سال گذشته اظهار داشت: در مجموع در سال گذشته برای رانندگان متخلف 761 هزار و 55 برگ جریمه صادر شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه علت بیشتر تصادفات درون‌شهری عامل انسانی است، گفت: در مجموع تصادفات منجر به فوت در استان در سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

مرادی با اشاره به اینکه 61 درصد فوتی‌های تصادفات درون‌شهری را عابران پیاده تشکیل می‌دهند، بیان کرد: 80 درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به خطای انسانی است.

وی از صدور اولیه 21 هزار و 66 جلد گواهینامه در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: در مجموع با احتساب گواهینامه‌های تعویضی و المثنی 86 هزار و 832 گواهینامه در استان در سال 95 صادر شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه عنوان کرد: در سال گذشته یک هزار و 166 دستگاه خودروی شخصی اسقاط شده‌اند.

مرادی از توقیف 9 هزار و 185 دستگاه خودرو و 8 هزار و 130 دستگاه موتورسیکلت در سال گذشته خبر داد و گفت: این خودروها به دلایلی مانند توقف در جایگاه عابر پیاده،  شیشه دودی، لایی کشی و صدای ناهنجار اگزوز توقیف شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار همیار پلیس در سال گذشته با پلیس همکاری داشتند، عنوان کرد: اشاعه فرهنگ صحیح رانندگی از سیاست‌های ناجا است و اجرای همیاران پلیس نیز به عنوان یکی از طرح‌های موفق با به‌کارگیری قشر فرهنگی نتیجه‌ای مثبت به دنبال داشته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه عده کمی از مردم از پل عابر پیاده استفاده می‌کنند که این امر باعث افزایش آمار تصادفات و فوت شده است و باید در این زمینه فرهنگ‌‌ سازی صورت گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625146
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.