به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه نخستین رالی فرهنگی، ورزشی، مذهبی و خانوادگی کشور، یادبود شهید علی‌اکبر شیرودی از استان البرز آغاز شده و در منطقه عملیاتی بازی‌دراز در غرب استان کرمانشاه خاتمه می‌یابد.

رالی راهیان‌نور غرب کشور یادواره شهید سرلشکر خلبان علی‌اکبر شیرودی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت در مسیر استانهای البرز (مهرشهر)، قزوین، همدان، کرمانشاه (منطقه عملیاتی بازی‌دراز) با شرکت اتومبیلرانان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

متقاضیان حضور در این رالی می‌توانند برای ثبت‌نام که به صورت رایگان انجام می‌شود به سایت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز مراجعه کنند.

در سالروز عملیات بازی دراز مراسم گرامیداشت شهادت شهید شیرودی هفتم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 با حضور فرمانده هوانیروز ارتش و کاروانهای راهیان‌نور در روستای زرین‌جوب شهرستان سرپل‌ذهاب محل شهادت این شهید والامقام برگزار می‌شود.

یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز نیز ساعت 21 روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه در بقعه احمدبن اسحاق(ع) برگزار می‌شود و در این مراسم سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به ایراد سخنرانی و صادق آهنگران به مداحی می‌‌پردازد.

صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز از ساعت هفت صبح روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه از دروازه قرآن آغاز و به یادمان شهدای گمنام بازی‌دراز ختم می‌شود و در طول مسیر راویان دفاع مقدس و خادمان شهدا حضور خواهند داشت و براساس هماهنگی‌های انجام شده مراسم به صورت زنده از شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625034
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.